Aanmelden Ardennenkamp 2025

In de meivakantie van 2025 gaan we met de Scouts en Explorers weer op “Ardennenkamp”. Ondanks de naam gaan we niet elk jaar naar de Ardennen. Het is een kamp dat langer duurt en waar we verder weg gaan dan tijdens een normaal kamp.

Tijdens het Ardennenkamp doen de scouts en explorers alles zelf. De jeugdleden zetten in patrouilles tenten op en koken in zelf gepionierde keukens. 

Waar en wanneer
We gaan dit jaar op kamp in Austerlitz (gemeente Zeist) en blijven daarmee in Nederland. Het kampterrein is Scouting labelterrein “PBC Austerlitz”. Op zondag 27 april vertrekken we en we komen terug op vrijdag 2 mei.

11.06.2016 16:37:03

Vervoer
We doen ons uiterste best om er met een klein leidingsteam toch een heel leuk kamp van te maken. Hierdoor zullen we tijdens het kamp vooral de fiets als vervoermiddel gebruiken. Denk hierbij aan afstanden tot een uur fietsen. Op het kamp zullen we dus naar alle activiteiten fietsen.

De explorers gaan naar het kamp met de trein. De scouts gaan met de auto. Hiervoor kan het zijn dat we hulp van ouders moeten inschakelen. U kunt daarom op het aanmeldformulier aangeven of u wel of niet wilt rijden.

Deelname en kosten
Graag horen we uiterlijk 8 maart wie er meegaan op kamp. Opgeven voor het kamp kan door onderstaande formulier in te vullen én het overmaken van de bijdrage à € 135,- (onder vermelding van de naam) op NL87 RABO 011 53 92 793. 

Let op: De bijdrage aan het kamp wordt niet geretourneerd bij annulering van deelname.

Omdat we dit kamp met een klein leidingsteam zijn, willen we mededelen dat het kamp bij uitval van één of meerdere leiding geannuleerd kan worden. In dat geval krijgt u de bijdrage terug. Wij doen in alle gevallen ons best voor doorgang.

Vragen
Als er vragen zijn, laat ons dit weten!

Groeten van de commissie Ardennenkamp,
Chris, Florien, Patrick en René
 

Aanmelding Ardennenkamp 2025

Aanmelden is niet meer mogelijk. Neem indien nodig contact op met je leiding.

Aanmeldformulier
We vragen in onderstaand formulier om gegevens van de deelnemer en de contactpersonen. Deze gegevens worden juist opgeslagen en na afloop van het kamp verwijderd. De (medische) gegevens zijn alleen door de leiding op kamp te raadplegen.

Na invullen kunt u via scoga.nl/betalenardennenkamp in de bevestigingsmail het deelnamegeld betalen of dit bedrag zelf overmaken op de rekening van Scouting Gaanderen. De inschrijving is rond na de betaling.

Staan uw gegevens juist in onze ledenadministratie? De gegevens die bij ons bekend zijn kunt u zelf controleren of bijwerken.

Op sol.scouting.nl kunt u inloggen met uw account of een nieuw account aanmaken. 

Mochten er vragen zijn kunt u via e-mail altijd contact opnemen met onze eigen ledenadministratie op ledenadministratiescoganl.

back top